Bortskämd bracka?

Var det nån som sa att min hund är bortskämd? Jag förstår inte alls...



(fast sådär fick hon bara ligga för att jag ändå skulle riva av sängkläderna & byta innan jag kröp ner själv... 45 kg jordfräs, eller förlåt... rottweiler menar jag, på huvudkudden är liiiite väl till och med för mig).

Dagens låttips: Volbeat - The Garden´s Tale
Dagens filmtips: Fireflies in the garden
Dagens boktips: Eldfångaren av Nicholas Evans (recension kommer inom kort)

Nedräkningen till London fortsätter...

Kommentarer
Postat av: des

Men de ska skämmas bort de små liven. <3

2009-04-06 @ 14:34:49
Postat av: Kennelhusse

MEn hallo!!!!



Du fick en hund och ingen bortskämd unge.



Ha det gott

2009-04-08 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0