V75-premiär

Idag fick jag ett ryck när jag satt på jobbet & hade tråkigt. Jag gick bort till kiosken och hämtade V75-programmet och några kuponger & satte mig vid skrivbordet & skrev ihop en rad.

Jag spikade två & satte två på de övriga. Jag har inte spelat på evigheters evigheter men lyckades faktiskt sätta b¨da spikarna & tre av de andra. Dock gav 5 rätt inte mer än 4 kronor i vinst men det känns som en helt okej början.

& jag fick mersmak & sitter därför nu som bäst & engagerar några vänner i att vi ska börja spela ihop... Hittills är vi 6 stycken & jag hoppas vi ska få med några till.

Så... håll tummen för att vi vinner.

Här är dagens resultat från V75:

Lopp 1: Nr 3, Skully Gully (Erik Adielsson) -  spelad spik
Lopp 2: Nr 5, I´m a billion face (Johnny Takter) - ej spelad
Lopp:3: Nr 6, Acclaim (Håkan Eriksson) - ej spelad
Lopp 4: Nr 9, Lomar (Åke Svanstedt) - spelad
Lopp 5: Nr 5, Hobbe Skift (Per  Lennartsson) - spelad
Lopp 6: Nr 6, Red Hot Dynamite (Jorma Kontio) - spelad spik
Lopp 7: Nr 5, Minos Vang (Johhny Takter) - spelad


Skully Gully efter en av sina segrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0