Tommarpsfestivalen

Igår var det partaj & högljutt i Tommarp! Trots att jag var den nyktra chauffören så har jag kännt mig helt bakis & seg hela dagen idag.

Lite axplock från höjdpunkterna...

Kvällens mest intelligenta uttalande, Marcus som vinner i tävlingen om att säga mest emot sig själv:
 - Morgan, jag kommer inte ihåg vad det var din far sa då i somras. Haha, fan jag minns det som igår.

Kvällens felhörning stod undertecknad för:
 - Va, sex i snön?
 - Nä, pucko, tjeckiskt öl!

Kvällens bästa SMS:
 - Shit, det springer isbjörnar på gatorna i Norge... fast det kan vara kuddkrig.

På scen hade vi de båda lokala banden Superior Grip och Helluva


Superior Grip


Helluva


Vem behöver stämplar att markera inträdet med när det finns en konstnär i det ena bandet?

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jisses vad glad jag blir när det för en gångs skull inte är på Norrbottens gator isbjörnarna springer :)

2009-02-01 @ 21:12:55
URL: http://vaxelhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0