Fem-tio-femton-tjugo

Har man inget vettigare för sig en fredagskväll i Hammenhög så kan man hitta en lista på nätet... sen kan man sno den & fylla i den för att ha nåt att lägga i bloggen... & så kan man utmana alla som läser att kopiera & lägga in den i sin blogg med sina egna svar  

På tal om utmaning Bubblan... så kommer min sjätte bild i sjätte mappen ut här i bloggen imorgon. Jag måste bara döpa om den mappen som EGENTLIGEN var den sjätte . Jag är inte precis känd för att INTE vilja visa chockerande bilder... Men den gick över gränsen *asg*.



Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej, ibland skulle jag dock vilja vara lite kortare... men jag är rätt nöjd.
Skulle du vilja väga mer?
Nej för fan!!!
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Om man INTE skulle bli ledsen över att bli dumpad så vore det väl bra korkat att vara ihop med personen ifråga öht... eller? Men arg... Till vilken nytta?
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Fantasier har man väl... Men om jag skulle ta tillfället i akt när jag väl hade chansen skulle bero på många olika faktorer.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nä... alldeles för trött.

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Ja, om jag hjälper till med händerna *s*
Kan du slicka dig på näsan?

Har du SETT min näsa?
Kan du kolla i kors med ögonen?

Haha, japp!
Kan dina föräldrar lita på dig?

Det vill jag nog påstå att dom kan

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Om jag sover så kanske...
Kan du vara på fest utan att dricka?

Inga problem
Kan dina vänner lita på dig?

Om jag kallar dem vänner så kan de det

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Om jag bara kan bläddra fram den så...

Kan du suga?

På vad?

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Beror sig väl på affären

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Jo, det har jag nog gjort..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Min mamma iaf

Har du ett syskon?

Två bröder
Har du varit full den här månaden?

Nix, bara lite smålullig
Har du någonsin haft sex med någon?

Det har nog hänt det ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Jag tröttnar aldrig på frågor!

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej, inte sen imorse.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Vad räknas som förhållande?

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja, men jag vill inte.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Verkar det troigt att JAG skulle ha klarat mig från en sån pinsamhet???
Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja... men fan inte samtidigt.
Har du ljugit på någon fråga än då?

Nope!

Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Min "syster" Tanja
Vem älskar du?

Jag älskar många, på olika sätt...
Vem hade du senast sex med?

Det räcker att han & jag vet det...

Vem vill du bli full med?

Sara
Vem är den bästa artisten?
Lars Winnerbäck är rätt grym
Vem pratade du senast i telefon med?

Pappa
Vem har du en liten crush i?

Det vet han nog själv... Jag försöker inte precis dölja det
Vem är snyggast i världen?

David Boreanaz.

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min familj.

Vem är snällast i världen?

Min mamma
Vem är din bästa kompis?

Frågade du inte det nyss? 8
Vem vill du prata med?

Det beror på vad jag ska prata om...
Vem sov du med senast?

Det vet han & jag...

Vem såg du full senast?

Det var en hel hög... bland annat Sara & mina bröder.
Vem vet allt om dig?

Jag tror inte att någon vet allt..
Vem kysste du senast?

Samma som jag sov & hade sex med... & mysigt var det!
Vem kramade du senast?

Samma där med...

Vem kan berätta allt för dig?

Den som litar på mig
Vem kan du berätta allt för?

Den JAG litar på...
Vem hatar du?
Lägger inte energi på att hata




Dagens låttips: Sturm und Drang - Last of the heroes
Dagens filmtips: Nights in Rodanthe

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jo det är allvarliga fel på oss hästtjejer, även om jag inte kan vara ute när det är så här kallt (-20) pga min högst irriterande astma. Kul lista förresten :)

2009-02-14 @ 01:31:26
URL: http://vaxelhaxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0