Vad är SOM-institutets problem egentligen?

Jag börjar fundera över hur OERHÖRT mycket onödigt papper det där institutet skickar ut egentligen. De har hållit på sen början av 2008 att skicka ut en enkät med undersökning om mediavanor osv. E det allra första brevet som kom så stod det klart och tydligt att det är valfritt att svara men de är tacksamma för alla svar.
Men om det nu är valfritt att svara... varför då skicka ut en ny enkät & ett tjatbrev varannan månad? Nu, efter typ, sex-sju brev har det blivit en ren principsak för mig att jag SKA jävlar inte svara. Senaste brevet i raden kom alldeles nyss.

Suck, institutskrälle... Det vore förmodligen båda billigare & enklare att hyra ett par TV- eller radiominuter & gå med en vädjan om att få in de utskickade enkätera, altrernativt höra av sig om man vill få hem en ny. Jag är säker på att jag inte är den enda som stör sig fördärvad på brev efter brev efter brev TROTS att det påpekades i det första att det var en FRIVILLIG undersökning.

Usch... haha... nu måste jag skratta åt mig själv. Jag har verkligen inget liv som orkar reta upp mig på en sketen enkät 

Hur som helst...



Dagens låttips: Nickelback - Shakin´Hands
Dagen Filmtips: (Blir ett serietips) Californication!!!
Dagens boktips: Jan Guillou - Vägen till Jerusalem

Dagens lunchmeny: Fullkornstagliatelle med köttfärssås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0