Glad & sliten efter en härlig helg!

Jag är för gammal för att vara vaken hela nätterna två dagar på raken & för att shotta Tequila & dansa i högklackat... Men hur trött jag än är idag så har den här helgen varit värt det. Jag mår tokbra inuti!

Ja gammal & gammal... Allt är ju relativt för enligt Saras ragg så är jag ju MAX 27

Gårdagskvällen i korta drag började med ett par cider & Apfelkorn/Nyponsoppa-shots här hemma hos mig innan sara & jag åkte in till Ystad & hem till Tanja, där även Helen, Juppe, Anne-Cathrin, Micke & Mickes syster redan var. Det festades på ganska ordentligt i sann fjortisanda & många tokiga bilder togs.

Kvällen avslutades på LiteMer Nattclub och vid halvfem-snåret i morse trillade jag in genom dörren här hemma & stöp i säng.

Kvällen bjöd på en diskussion av det seriösare slaget som jag har anledning att hoppas få återkomma till... dock lämnar jag den flytande för stunden...

Ett urval av bilderna från gårdagen:


 

Sara & undertecknad


...får sällskap av tuppen i hönsgårn, Micke


Juppe kör ett solo


När jag gick på toa passade de på...


Sara kände sig ansvarig för att dokumentera det faktum att jag jobbat mig ner i de vita favoritjeansen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0