Mina loppisfynd!

5 papperskassar fulla med böcker i i det närmaste nyskick! Det var var jag köpte för 100 kr på lördagens loppis här i Hammenhög

Här är ett urval... sorry för kass bildkvalité men den riktiga digitalkameran har inte kommit hem från festen hos Tanja än.

Här en serie i två delar som jag faktiskt inte hört talas om tidigare - ska bli intressant!


Lite blandat, bl a en Sigrid Undset :)


Min samling Jean M Auel är numera komplett :)


10 st Guillou (+ dubblett av fyra som vidarebefordrats till annan samlare)


Ytterligare blandat, varav en Koontz :)


ÄNTLIGEN! En vampyrs bekännelse på SVENSKA! på en loppis!


Jackie Collins


Dublett av den bästa bok jag någonsin läst :)


HELNÖJD!

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Jag gjorde ett sånt fynd från en arbetskamrat till pappa för några år sen, lycka! Fick tre kassar med böcker , inbundna och kartonage, helt gratis.

Det var många som hamnade i min bokhylla resten skänkte jag till bostadsrättsföreningen i huset jag jobbar i.



Jag har med sorg i hjärtat stoppat ner en hel bokhylla med böcker i kartonger. Tre hyllor kvar att packa ner, mina kära pocketböcker börjar bli dammig, dom får bo i klädkammaren istället. :)

2009-01-28 @ 12:46:53
URL: http://www.freewebs.com/lilltrollet/
Postat av: Jeanette

Nice..fynd =) även om jag oroar mig för vart i hela fridens namn du ska ha dem...hihi.



sagt med mycket ironi och ett stort leende.



Kram

2009-01-28 @ 13:26:31
URL: http://mormorsigrids.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0