Ursäkta röran... vi bygger om!

Inspirerad & imponerad av bland annat Jeanette & Hanna så fick jag lust att tapetsera om & göra min blogg lite mer personlig.

Eftersom jag inte är århundradets mästare på HTML & sånt så kommer det troligen att se lite tokigt ut från och till här några dagar. Men hav förtröstan... det ska bli bra så småningom.
Synpunter & idéer mottages tacksamt  

Men jag kan ju komma med tipsen som jag försummat ett tag iaf



Dagens låttips: Sash - Adelante
Dagens filmtips: Solstice
Dagens boktips: Nora Roberts - Farliga Vidder


& så Dagens Meny: Lasagne med italiensk grönsallad

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Ursäkta!

Men jag ser inte texten! :D

Kul med renovering, men ett h-vete innan man blir nöjd och klar. ^^

2009-01-03 @ 19:36:43
URL: http://www.freewebs.com/lilltrollet/
Postat av: Jeanette

Good luck Baby ;-)

2009-01-03 @ 19:48:44
URL: http://mormorsigrids.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0