Nokias största fan?

Min högt älskade Nokia 5310 avled efter en rejäl knock av låtsashingsten Jesper! Den bästa mobil jag haft... Hästskrälle!



Så just nu ersätts den av två gamla trotjänare varav en har kass antenn & en kasst batteri...


6111 Pink - inkom i samlingen under min rosa period 2006



3510i, från 2002

...så om jag är svår att nå eller inte svarar på sms så finns det en teknisk förklaring.

Men när jag ändå är igång så måste jag fundera över hur många Nokia som egentligen kommit & gått här hos mig...

Det började 2000 med Nokias första storsäljare 3210



...som i tur och ordning ersattes av...


3310, som inte uppskattade att trilla ner från 3:e våningen


3330, som söps bort i Tylösand, av en viss lillebror ;)


3410


3220, som borde funka klockrent fortfarande, om jag bara var människa att hitta den.

Sedan första samtalet i den gamla spermieformade 3210:an så har det varit Nokia & enbart Nokia för min del :)

Men den allra första mobilen jag hade var en sån här tegelsten *asg*



Kommentarer
Postat av: Sussi

Ha ha ha...ja jag kan inte annat än skratta. Inte nog med att vi delar samma förnamn, vi tycks ha samma förkärlek för telefoner också. Det var bara 2 av dem som jag INTE har haft s. Iof har min dotter den rosa, bara mörkare :)

2009-03-09 @ 16:50:46
URL: http://vaxelhaxan.blogg.se/
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Ha! Jag är nog lika stor fan av Nokia jag med, har använt min 3220 för inte så länge sen. Den har alltid varit min favorit.

Sen halkade jag in på Samsung och blev fast. :D

2009-03-10 @ 09:02:49
URL: http://www.freewebs.com/lilltrollet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0