Syskonweekend i London, del 1

Jörgen och jag fick i 30, resp 35-årspresent, en weekend i London, av lillebror Fredrik.
Fredrik själv följde oxå med och 23-26 april tillbringade vi på engelsk mark med sighseeing och många goda skratt!

Tack Fredrik för en underbar present & tack båda mina bröder för en skitrolig helg med värkande fötter :)



På väg till London, Gatwick Airport, med Norwegian Air


Gatwick Airport


Fredrik på tåget från Gatwick till Victoria Station


Jörgen på tåget till Victoria Station


Är det här rätt tub nu...?


Här bodde vi, Generator Hostel


Baren på The Generator


Fikapaus i väntan på att få checka in


Första kvällen blev det en tur till Piccadilly Circus


Dag etts middag blev fantastiska burgare på en restaurang i Piccadilly

Och eftersom min dator vägrar samarbeta mer så får del 1 avslutas här och så fortsätter jag med del 2 när jag tagit en paus med en film och låtit datorn gona till sig lite...




Kommentarer
Postat av: Jeanette

=)



2009-05-03 @ 20:24:50
URL: http://mormorsigrids.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0