Försenat från utställningen på Bosjökloster

Något som ju absolut är värt att ta upp nu när jag ska försöka blogga på allvar är ju att jag lyckades få med Taz syskon Sture (Dozier) & Fayette med ägare respektive fodervärd till uställningen som hölls på Bosjökloster i början på juni. Detta resulterade i att jag redan med min allra första kull lyckades få en BIM-hane, dvs Sture. Taz & Fayette lämnade lite övrigt att önska exteriört men jag hade inte väntat mig annat då jag medvetet avlat på lätthet & smidighet.

Det var en fantastiskt utställningsdag med underbart väder. Lite i varmaste laget för hundarna dock.
Efter utställningen kom även Opelika med ägare och deltog i vår lilla valpträff.


Sture med sin rosett


Fayette, tiken som är ute på foder


Opelika


& min lille kille dagen före utställningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0