Dag 13 - Den här veckan

Vilket tråkigt ämne... Men vi ska se om jag inte kan pressa ut nåt intressant att plita ner om den här veckan.

Igår, måndag, var en lite speciell dag. Då var det exakt två år sedan jag & min älskade sambo träffades allra första gången. Knappast trodde nån av oss att vi två år senare skulle ha bott ihop i ett år & precis ha börjat leta hus tillsammans. Men så blev det... & det är det bästa som hänt mig PDT_Love_07 Vi firade med lite extrafin middag & smaskig efterrätt... & så bakade jag lite muffins. Älsklingen kom hem med två röda rosor... en för vart av våra år tillsammans.

Både igår och idag, liksom onsdag, torsdag och fredag var/ är det jobb 7-16 som gäller. Inga större utsvävningar på kvällarna annat än att jag ska försöka ta mig iväg till gymet åtminstone en av kvällarna efter jobbet.

På lördag blir det väl Melodifestivalkväll. Man kan ju inte riktigt låta bli. Funderar på om vi kanske skulle be nån komma över på nått gott att äta & dricka. Det var längesedan nu.

Mycket mer än så är inte inplanerat än den här veckan... det ligger i väven.



Två rosor för två år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0