Dag 15 - Mina drömmar!

Det här är ett ämne som jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om...

Jag lever varje dag tillsammans med min stora sanndröm så egentligen borde jag skämmas över att önska mig & vilja ha ännu mer här i livet. Men rubriken är ju trots allt drömar och då kan jag lika gärna passa på att sväva ut.

En stor dröm är såklart att få möjlighet att köpa drömgården ihop med min älskade sambo och kunna ha alla underbara djur som jag också drömmer om omkring mig varje dag. Att det på gården finns utrymme att starta den egna verksamhet som jag länge velat satsa på men inte vågat eller kunnat ta steget mot och att verksamheten går så bra att jag kan försörja både mig & sambon på det & ändå få pengar över.

I stallet på gården bor det, bland flera andra hästar, ett svart fullblod, en skäckig tinker, en stooooor clydesdale och en pytteliten minishettis... samt, om jag känner mig själv rätt, en drös med missförstådda gamla travare.

Många resedrömmar finns det också i mitt huvud. Störst av dem alla är den om resan till British Columbia/Canada som jag berättat om i ett inlägg för länge sedan - (Klicka på kategorin "Resor" och scrolla ner till kategorins femte inlägg för att läsa om den).

Just nu drömmer jag mycket om en resa till Skottland och bo på ett gammalt slott, vandra, åka & rida i högländerna. Turen till Skottland ska gå med buss eller bil så att man får se Frankrike på vägen och ta turen Calais - Dover.

Många timmars dagdrömmande går åt till drömmar om karaktär, uthållighet, styrka, ork & jävlaranamma för att ta tag i både det ena & det andra.

En sak har jag kommit fram till att jag är förbaskat bra på - ATT DRÖMMA!


Edinburgh Castle






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0