Dag 7 - Min bästa vän!

 

En bästa vän, en riktig vän... är någon som alltid finns där och alltid ställer upp även om man inte träffas, eller ens pratas vid på ibland lång tid. Någon som tycker om en precis som man är och båda kan säga och få höra den äkta sanningen utan att det påverkar vänskapen. Meningsskiljaktigheter respekteras och man är överens om att inte vara överens de gånger man inte håller med varandra i en fråga.

En sann vän är någon man kan ringa mitt i natten när som helst och som man utan tvekan erbjuder detsamma. Någon som bäddar på soffan om man står där ute med tårfyllda ögon och en ryggsäck och som utan att behöva fråga kan vänta sig detsamma...

En sån vän har jag

Vi har perioder när vi träffas mycket och vi har perioder när vi nästan inte träffas alls på långa tider. Men oavsett graden av kontakt så vet vi att den andra alltid finns där.

Om jag hade en syster skulle det vara du Tanja


Kommentarer
Postat av: Linda

Såna vänner är guld värda!

2011-02-03 @ 22:34:22
URL: http://lingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0