Dag 3- Mina föräldrar

Jo, det är ju egentligen Dag 4 i utmaningen idag men eftersom dagen sprang ifrån mig helt igår så får det bli två inlägg idag... Dag 4´s verkliga rubrik passar ju bättre att ta senare under dagen ändå :)

Så... Mina föräldrar. Ronny & Margareta, födda 1946 respektive 1951. Om dem kan egentligen inte sägas mycket annat än att de är underbara. De har varit gifta i snart 40 år & det verkar inte som om de har några större planer på att sluta upp med det heller :)

De ställer upp i vått & torrt och utan dem hade jag nog gett upp under tuffare tider i mitt liv.

Min kära mor, godheten själv, skulle troligen må ganska bra av att bry sig lite mer om sig själv & lite mindre om alla andra, men det ligger helt enkelt inte i hennes natur. Alla andra går före henne själv och ibland får man lust att strypa henne en stund när hon vänder ut & in på sig själv för allt & alla.


Mamma i somras ♥ Hur många tror att hon fyller 60 år 2011?


Pappa i somras

Mamma & pappa, jag älskar er så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0